Gadis Biasa Blog
Aku terjatuh . Aku bangun
Friday, January 27, 2012 | 10:34 PM | 0 comments

Aku terjatuh dan aku cuba untuk bangun . Bukan cuba tapi mmg aku akan bangun !
Bangun dari tidur ku yg lena dibuai mimpi-2 semalam . Mimpi yg hanya ilusi semata .

Aku tidak layak untuk memaksa org menyayangi diri ini . Seperti aku terlalu dahagakan ksh syg seorang kekasih .

Aku hanya boleh menyayangi tapi tidak boleh berharap diri ini disayangi . Aku tewas ! Tewas sekali lagi .

Apa yg telah aku lakukan ? Seseorang tolong putarkan kembali waktu . Aku ingin kembali pd fiza yg sebelum ini . Sebelum aku mengenali dia .

Mulai dari saat ini aku akan lupakan siapa aku sebelum ini dan siapa kaw sebelum ini . Mulai saat ini aku adalah FIZA yg lain . Tidak akan sama dgn yg sebelum ini .

Kenangan semalam .

Older Post | Newer Post
Say Hi!
Assalammualaikum . Im Nur Hafizah . Thanks for your visiting and please comes again :)


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie

Credit
Skin By Ieyda
Basecode Cikin
Edited By Nur Hafizah.
Welcome to my blog! Follow me? | Dashboard