Gadis Biasa Blog
Saya SAYANG awk ! Awk dgr ke tk ?
Tuesday, January 10, 2012 | 4:48 AM | 0 comments

' Awak SAYANG sy ? Sy syg awk tao ! '

Sebaris ayat di atas telah membuatkan banyak hati terluka kerananya . Tahukah anda mengapa ? Kerana mereka yg mengungkapkan kata-kata syg itu telah pun melukai sekeping hati seorang perempuan setelah dea memberi sedikit harapan kepada lelaki itu . Oppss ! Ada kena mengena dgn saya ? Mungkin . Tapi saya reda , kerana saya tahu Jodoh itu di tangan Allah . Mungkin dea bukan yang terbaik untuk saya , awak dan juga mereka yang telah dilukai hatinya . Maka dengan itu , usahlah dikau bersedih kerana kehilangan org yang awak sayangi . Kerana yang patah pasti akan tumbuh kembali , yang hilang pasti akan diganti . Percayalah , Allah sdg merancang sesuatu yang lebih baik untuk kita . Sabar dan reda dengan segala ketentuan Nya . Bersangka baiklah dengan Allah . Tapi saya tahu , pasti awak SAKIT HATI dgn lelaki tersebut bukan ? Oooh ! sy pon begitu jua . Tapi saya berdoa supaya suatu hari nanti rasa sakit hati yg kita alami akan terubat dgn ganjaran yang Allah beri . Apa yang perlu kita lakukan adalah berdoa . Berdoa supaya akan datang seseorang yang boleh membahagiakan kita didunia dan diakhirat . Yang boleh jadikan kita seorang wanita yang taat pada perinta Nya dan taat pada Suami . InsyaAllah . Tapi saya tk nk kahwin . Apakah itu suatu benda yang baik untuk saya ? Oooh ! Pastinya tidak . InsyaAllah bila sudah tiba masanya pasti saya akan mendirikan rumah tangga . Namun , untuk masa skrg ini , apa yang lebih pentingg bagi saya adalah ILMU . Carilah ilmu itu seberapa banyak yang anda inginkan . Ingat ! Allah meninggikan martabat kpd siapa yang mempunyai ILMU . Wallah'hualam .

Older Post | Newer Post
Say Hi!
Assalammualaikum . Im Nur Hafizah . Thanks for your visiting and please comes again :)


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie

Credit
Skin By Ieyda
Basecode Cikin
Edited By Nur Hafizah.
Welcome to my blog! Follow me? | Dashboard